Parolado kun Dio.


Parolado kun Dio

Mi petis forton kaj viglon.
Dio sendis al mi malfacilaĵojn por fari min forta.

Mi petis
​saĝon
.
Dio sendis al mi problemojn por ke mi solvu ilin.

Mi petis prosperon.
Li donis al mi energion kaj cerbon por labori.

Mi petis kuraĝon.
Li sendis al mi danĝerajn situaciojn por postvivi
​ ilin​

Mi petis amon.
Dio sendis personojn kun problemoj por ke mi helpu ilin.

Mi petis favorojn.
Dio donis al mi oportunecojn.

Mi ricevis nenion, kion mi volis. Mi ricevis ĉion, kion mi bezonis. Miaj preĝoj estis plenumitaj.

Conversando com Deus

Pedi força e vigor 
Deus me mandou dificuldades para me fazer forte.

Pedi sabedoria 
Deus me  mandou problemas para resolver. 

Pedi prosperidade
Ele me deu energia e cérebro para trabalhar

Pedi
​c
oragem
Ele me mandou situações perigosas para super
​á-las
.

Pedi amor
Deus me mandou pessoas com problemas para eu ajudar

Pedi favores
Deus me deu oportunidades.

Não recebi nada do que queria. Recebi tudo o que precisava. Minhas preces foram atendidas.
--

Programo Mia Amiko: http://esperanto.brazilo.org
Twitter: @MiaAmiko


--
Postado por Blogger no Bildoj Kaj Tekstoj em 1/11/2015 07:21:00 PM


Comentários